Thursday, June 12, 2008

爱情的信物--看你怎么用

按我 -> MV作業 周傑倫 擱淺

MV中的男女主角,他们的情路都不怎么好

我也不知道这究竟配不配这首 MV 啦,

不过我看到了一样东西

或许很多人都不懂,或许有人已经懂

不过我还是想分享一下(如果你不这样认为就忘了它)

MV 中女主角送给男主角的项链,那条挂着戒指的项链

你有吗?你是否地挂着一条类似的项链?

据我所知,一对男女,如果真的买了戒指想送给对方

千万不要用项链挂着,要嘛就把它给封起来

再不然就戴在手上,都办不到那就不要送/收

不然你可能会后悔的哦!哈哈

有蛮多的例子在这种情况发生后之间的感情就有了变化

不要说我迷信或什么的

或许是被下了诅咒

可是是真的有这种事情发生啊!

不信?! 那你就试试看咯,哈哈

6 comments:

Anonymous said...

Not really understand =.="
but i prefer another jay chou de mv, 退后, cuz got Hebe! haha :D

我已经变了,但也来不及了。。。

SMiLE said...

有酱的事吗?幸好我没有那么做。。。

- said...

wat happen with u?
dun think tat bukan bukan pls.

a relationship is a fate,
muz treasure it as ur precious ones.

after my disaster over, let's go 2 amigo having dinner ya?... k?

i miss u very much!!

mandyals said...

anonymous,

it's okie if u don really understand.. haha...
for me, i prefer 最长的电影 n 彩虹,cuz both of it r quite meaningfull.. haha

mandyals said...

smile,

我相信咯,
也试过。。哈哈
宁可信其有,不可信其无嘛~
可以的话就尽量避免咯~嘻嘻

mandyals said...

galz is smilling,

wat happen to me?
nothing happen to me ler~ haha

ya, i know that..
n i will.. hehe

okie, jus date me when u r free
i'll acc u if i'm free.. haha..
my little cutie wanna eat tuna fried rice tim.. wahaha..

but my first week almost fully book ler! (quite scary!!)
tuesday-thursday gonna busy for shi bian de meeting, other than tat 3days, i'll be free i think..

Miss u very much also!!
jia you ya!!!!!!
U CAN DO IT!!!
gam ba teh!!!
^o^