Sunday, June 21, 2009

该说什么?说不出口...

克林~克林~     “

喂,跟你讲你不要伤心..

其实你讲这句话的时候,我就大概猜到‘黛几度读阿吊’料!

   IMG0148A

Gal Gal躺在旁边都没有动,我觉得他不行料

心情?很平静~

没有伤心?分不出~

没有难过?说不出来~

那你在想什莫?我什么都没想~

为什么会这么平静?因为心里的感觉比伤心难过都来得痛!

IMG0144A

前几天我已经痛过了,因为他突然变得好瘦、无力..

吓倒我兜了很远,找医生却找不到

最后还跑到DP去跟她买料

幸好回到家,放回他家里,他又蹦蹦跳跳

难道那是“回光返照”?!

今天

他又躺在一旁一动也不动

一下呼吸,一下没呼吸

她怎么了?

IMG0328A

我买了loi loi来跟你交配呀gal gal!

 IMG0331A

看看你可爱的老婆仔!

还有mummy都不在你身边!

你可不能倒下去!

Gal gal!!! 要加油!要撑着!

拜托!!!

11 comments:

Jian Akiraceo (Miao) said...

Gosh, I think she seriously need to see a Vet.

Her fur seems to be wet.
There's possibility she stressed out or something.

Hibiki said...

You r so cruel...
Din properly bury gal gal...

- said...

erm, so kelian la...
T.T

take it easy nia...

BOM said...

哈咯,节哀节哀。不用伤心也不用怕,它不会寂寞的,因为有我的宝贝在上面陪。

mandyals said...

Miao,

I think.... too late...
haiz...

mandyals said...

hibiki,

ya lu..
i'm cruel...
din bury gal gal cuz i back late..
not dare to climb bukit beruang..

i din bring it along to jetty,
cuz gal gal scare water ler..
wu~~~

mandyals said...

galz,

haiz..
kelian but still need to accept it..
T_T

mandyals said...

BOM,

Gal Gal 有肥婆陪吗?
我忘了交待gal gal上去找肥婆..
麻烦你的肥婆帮我照顾她可以吗?
很想她...

BOM said...

哈哈,我都忘了‘肥婆’这两个字,我会打电话叫它照顾的,放心吧。只是怕,哈哈,你知道的啦,我的啊超凶的!

mandyals said...

BOM,

u can call ur fei po one ar?
how to call?
if u can contact ur fei po, ask her to buy my gal gal a hp also..
i also wanna call him.. haiz..

ya,
ur fei po really..... fierce..
but u should teach her lar..
should be my gal gal wat wat her, not she wat wat my gal gal k?
hahaha........

BOM said...

call in the dreams, hehe....but u can try to call ur gal gal with hp, let me know if it is work...Fierce good ma, nobody bully her..n also can protect ur gal gal..