Thursday, June 22, 2006

Is she crazy ??

feel uncomfortable after i read her blog... wat the shit ting?... how can she said lik dis... really wan to slap her if she's standing in front of me...
dis is wat she post in her blog... damn shit one!!!

这叫朋友吗?我的爱情故事真的那么迷人吗
我觉得很好奇,我跟他分手了,有那么重要吗?为什么全世界的人都那么关注我的爱情故事啊?纯粹一个分手、伤心、难过、悲伤、痊愈、重新开始自己的生活,这些都很普通,不是吗?
怎么我失恋的消息比明星、偶像的新闻还要热呢?
我失恋,你们都很开心吗?你们很喜欢看我失恋吗?

恕我直接,佩芬,你的关心对我卖得很难受我向来是个直接的人,你也知道,可是,你不告诉我是谁问你有关我的东西,你知道造成我多大的麻烦吗?我很想气你、怪你,可我做不到,因为我当你是我的好朋友心比心的好朋友。。。
可惜,你让我有点失望。。。宝萍特地从kl打电话来问我,我真的觉得自己的爱情世界,原来是那么迷人的

1-我的爱情故事真的那么迷人吗?
actually.. we don care bout ur foolish story...
but u prefer to let us watch on it wat...

2-我跟他分手了,有那么重要吗
well, not important for us lor.. but u don always promote it lar...

3-关注我的爱情故事
it's bcuz we'r frens... we all care bout u.. but if u ignore it.. then, pls don promote ur lov story to all adi...

4-自己的生活
it's better... good for u n good for us...

5-都很普通
100% tat it's vy simple.. then u have to ask for urself y u did lor...

6-比明星、偶像的新闻还要热
i think it's wat u wan n wat u hope right?

7-我失恋,你们都很开心
dono wat to say... cuz cannot care bout u mar... u scold ppl one.. wu~

8-很喜欢看我失恋吗?
who lik it?! which foolish lik to c it?.. u putus cinta... wat can we do? care u, then u bo song... then? always do those fool things.. wanna advise u also dono how to start.. bler~

9-佩芬
someone tat sooo innocent..

10-关心对我卖得很难受
then we all don wan care u lor.. later u complain us pula... wat should we do ar? as ur fren, really dono wat to do...

11-我向来是个直接的人
pei! pei! pei!!!!!

12-很想气你、怪你,可我做不到
r u sure tat u wont do tat? er... hope so..

13-我当你是我的好朋友,心比心的好朋友。。。
actually we wont khianat our best fren one.. espeacially the心比心的好朋友!!

14-有点失望。。。
ur pasal lar... me also vy dissapointed.. haha... all of us lar...

15-我真的觉得自己的爱情世界,原来是那么迷人的
u c... u admit adi wat... ai~

3 comments:

Anonymous said...

放下吧,施主。

Anonymous said...

不再去在意的时候,才是会是新的开始。
不再浪费时间想。 该是把他们踢去巴西了。>.<
人一生中不可能只有一次感情。
所以不必为感情感到失去。
还有大把呢~!
要知道地球是女人多过男人的。
女性少了一个男性,还有呢。
男性少了女性,才是苦的呢。

mandyals said...

感谢大师的指点。。

感恩啊! 哈哈