Saturday, March 24, 2007

史上最笨的任务

突然间想打华语,哈哈。。
先说说我的“风光”事。。今天我从bb开车回mt 哦!或许对他人这不算什么,可是对我而言,还蛮挑战的,毕竟是第一次。。(指的是那段路程。。)走车前居然还被lcd撞见。。还蛮丢脸的。。
为什么?我也不清楚也!她一看见我,就憋笑,部落格还被糗了一下下。。嘻嘻
~任务成功!~

正享受着家庭的温暖,虽然想做的东西都还没做到(唱k../disturb my neighbour :-p),可是。。就是满轻松的。。
直到。。


我看到带回来得票,一大贴的票得善后。。还真累。。原本只需碾一碾,让虚线的地方留下痕迹,以方便大家撕票,可是。。却麻烦到我!委屈。。 虽然票务哪里是我负责,可是突然接到一大贴出了问题的票要我独自善后,还真得满恨的。。若不是妈妈提到,我才不会想到叻,现在越想越不“平衡”(摘自lcd)哈哈。。600张的票感觉上是
没什么。。可是。。当你要从中把钉书的钉拔起(是两个大钉哦!)可说是挑战高难度。。糟死了,这次还真是用整支lotion都补不回 =.=" 还受了点伤 T.T


打开钉书钉,把票分开,再次从钉,然后用缝衣机穿洞,同样的步奏得从复无数次,足足花了2个小时。。幸亏途中有妈妈的帮忙,不然还真的弄多4个小时都默不完。。


晚餐。。当然是吃好料的啦!哈哈。。爸爸带回来的虾子是时候出场了。。哈哈!4个人,4菜一汤(还是肉骨茶哦!)所以现在还蛮撑的。。
jus now i saw dis photo in my phone.. hai.. damn mis it... hai... cutety dog... who is ur coming master?.. hai.. good luck to u.. (^@^)


4 comments:

- said...

hi,

before i proceed,

here,

i must praise you for your courage to drive back to MT because i tried it before, the road is very very hard to control... ::>O<::

BUT, you have made it!!! [congratulation]

ei, when i saw you, you teach me how to do la...this is my first time saw my friend sat at the driver's sit not passenger leh...

i should laugh or cry when i see you...=.='''

Anonymous said...

galz,

the road stil ok lar.. not tat terrible yet lu.. wakaka.. then i gonna praise myself again lu.. i drive MANUAL o, not auto =.=" wakaka... jkjk :-p

should get shock, then ask me to plus oil smt lik dat lu.. wakaka.. jk lar, but quite curious with y u smile lik dat.. haha

~mandyals~

Anonymous said...

T road not t pro, but is t driver skill...wahaha :P

So kena praise u la... then u noe how 2 do la , when u wannan treat me n gal??? :P hehe

mandyals said...

anonymous,

=.="
understand.. actually wanna drift de :-p

yaya... forget to record smt liao.. tat's not only my first time drove back MT, also my first time --> "lam oil" til more than 100km/j.. wakaka... =.="
(while i know tat im crazy..)